Bli speider i 1. Fredrikstad

Speideren er vennskap, mestring og friluftsliv. Du får oppleve mye moro sammen med andre som liker å være ute i naturen året rundt. I speideren gjør vi det meste, alt fra å tenne bål, padle kano og bygge trehytte, til å lage video, klatre i trær og dra på leir i Norge eller utlandet.

Vi holder til på Speiderhuset på Damyrfjellet og i Fredrikstadmarka og har mandager som fast møtedag fra kl.18.00 til 19.30. Vi tar normalt i mot jenter og gutter fra klassetrinnene 3. til 7. klasse.

Flokken (for klassetrinnene 3. til 4. klasse) tar vanligvis inn nye medlemmer på høsten, men det kan også skje fortløpende, litt avhengig av hvor mange det til en hver tid er i flokken og tidspunktet på året. Hvis du vil vite om vi har plass, så send oss gjerne en melding allerede i dag!

Hvis du vil komme og se hvordan vi har det på møtene, kan du gjerne det. Da er det best å ta kontakt med oss på forhånd, siden vi ofte er andre steder enn på Speiderhuset.

For å bli med fyller du ut interesseskjemaet under som sendes direkte til vårt medlemssystem Min speiding.

Her kan du også se vanlig spørsmål og svar som foreldre og andre måtte ha.

Innmelding

• Litt om deg som vil bli speider

• Foresattes kontaktinfo